As dori sa imi ridica ban-ul primit din motive necunoscute subsemnatului Cuza. Mentionez ca sunt incepator si iubesc acest joc. Mi-as dori sa imi pot petrece din nou timpul delectandu-ma cu acest joc fascinant pe serverul dumneavoastra. Nu trece o zi fara sa nu imi doresc sa joc "un cs" cu prietenii si verisorii. Probabil datorita nepriceperii mele am fost impuscat mai multe runde la rand si astfel am primit ban. Acum am invatat mult si sunt gata sa reincep masacrul. Cu nmult respect si deosebita stima,Cuza. Multumirii anticipate si Craciun Fericit!
+5
VOID
BenQ
und3rcov3r
Bleahh
Cuza
9 participanți
cerere de unban !
Cuza- Utilizator
Data de inscriere : 16/12/2009
Localizare : Bucuresti
- Mesaj n°1
cerere de unban !
Bleahh- Gradinita huK
Data de inscriere : 19/10/2009
Varsta : 46
Localizare : Hell
- Mesaj n°2
Re: cerere de unban !
Scrie cererea dupa model
und3rcov3r- Gradinita huK
Data de inscriere : 19/09/2009
Varsta : 31
Localizare : Braila
- Mesaj n°3
Cuza a scris: Probabil datorita nepriceperii mele am fost impuscat mai multe runde la rand si astfel am primit ban. Acum am invatat mult si sunt gata sa reincep masacrul.
cea mai tare fraza posibila..))
nu stiu ce sa zic....eu as zice sa ii dam o sansa daca el crede ca a luat ban datorita faptului ca a fost impuscat de mai multe ori:))))...=)))....fraza de mai sus cred ca demonstreaza faptul ca nici nu stie ce sunt acelea poze...si daca a luat ban din aceasta cauza....=)))=)))) hai un pro unban....
BenQ- Gradinita huK
Data de inscriere : 11/10/2009
Varsta : 31
Localizare : Satu Mare
- Mesaj n°4
tare faza =))..da a fost prins codat sau dc a luat ban totusi ?..dak e cum zice el pro unban ))
VOID- Administrator
Data de inscriere : 18/09/2009
Varsta : 41
Localizare : Casuta din Padure
- Mesaj n°5
sa o contacteze cineva pe MAMA OMIDA sa ne zica ea ip-ul
uite si ip
94.62.19.129 [ 1 Mesaj ]
uite si ip
94.62.19.129 [ 1 Mesaj ]